
Адаптація першокласників
Одним із напрямків роботи в початковій школі є супровід процесу адаптації учнів першого класу до навчання як нового виду діяльності та нової соціальної ролі в умовах НУШ. 29 листопада 2023 року відбувся психолого-педагогічний консиліум «Адаптація першокласників до школи» за участі адміністрації закладу, класних керівників, практичного психолога та вчителів – предметників. Під час консиліуму класні керівники перших класів озвучили труднощі, з якими зіткнулися під час роботи з учнями, практичний психолог ознайомила колег із результатами психодіагностичного обстеження. Підсумками роботи стали вироблені спільні рекомендації, які дозволять першокласникам легко пройти процес адаптації і, головне, сприятиме збереженню здоров`я та емоційного благополуччя учнів.

Ранкове листопадне коло в початковій школі
"У мене все добре, у мене все клас. Я радий сьогодні прийти у свій клас! " – так починається навчальний день для першокласників НВК №240 «Соціум» (кл.кер. Молоченко Н.В., Семеновська Х.А., Верещагіна Ю.Ю., Соляніна О.О.). З позитиву, спілкування та посмішок в ранковому колі. Нумо знайомитися, стоячи на руках, чи розповідати про техніку в «кріслі автора». І сплести ранковий клубок думок чи скласти кольорові цеглинки асоціацій теж можна на ранковій зустрічі.



Христина Анатоліївна, класний керівник 1-Б кл., ділиться досвідом проведення ранкового кола за тематикою «Світ техніки». Діти по колу передають мʼяч і називають техніку, яка допомагає людям у будь-якій сфері. За бажанням учень виходить у середину кола, обирає малюнок і розповідає про призначення цього предмета (де використовують і для чого), інші діти можуть доповнити. Обговорюючи зранку тему «Світ природи», діти можуть сісти у коло на килимок, обрати картку, прочитати завдання та дати свою відповідь. Наприклад: яких птахів ти бачив дорогою до школи ,який твій улюблений урок і чому, у які ігри ти любиш грати, що ти вмієш робити краще за все.
Оксана Олексіївна, класний керівник 1-Г кл., пропонує провести вправу "Знайомимось": діти стоять колом, а кожен учень по черзі робить крок у центр, називає своє ім'я і показує певний рух. Всі діти повторюють його ім'я і рух, який він показав.
Якщо ранок, то добрий! На ранковому колі в 2-их класах (кл.кер. Папенко В.М., Величко А.І., Сергійчук О.В.) можна навчитися створювати свій «будинок затишку», спробувати впізнати предмети на дотик, навести кольорові асоціації, потічком передати свої побажання та відчути себе справжніми чарівниками цієї осені, яким під силу все, навіть нові відкриття.

Алла Іванівна, класний керівник 2-Б кл., ділиться досвідом проведення гри «Струмочок», яка налаштовує на вміння працювати з другом, нести відповідальність за безпечне пересування в колективі, бути привітним, доброзичливим. Вітаючи з днем народження, можна коронувати учня в колі, потім однокласники звертаються до іменника з побажанням успіхів у навчанні та спілкуванні. Ранкове коло можна побудувати й на поетичних хвилинках.



Одним із напрямків роботи в початковій школі є супровід процесу адаптації учнів першого класу до навчання як нового виду діяльності та нової соціальної ролі в умовах НУШ. 29 листопада 2023 року відбувся психолого-педагогічний консиліум «Адаптація першокласників до школи» за участі адміністрації закладу, класних керівників, практичного психолога та вчителів – предметників. Під час консиліуму класні керівники перших класів озвучили труднощі, з якими зіткнулися під час роботи з учнями, практичний психолог ознайомила колег із результатами психодіагностичного обстеження. Підсумками роботи стали вироблені спільні рекомендації, які дозволять першокласникам легко пройти процес адаптації і, головне, сприятиме збереженню здоров`я та емоційного благополуччя учнів.
Ранкове листопадне коло в початковій школі
"У мене все добре, у мене все клас. Я радий сьогодні прийти у свій клас! " – так починається навчальний день для першокласників НВК №240 «Соціум» (кл.кер. Молоченко Н.В., Семеновська Х.А., Верещагіна Ю.Ю., Соляніна О.О.). З позитиву, спілкування та посмішок в ранковому колі. Нумо знайомитися, стоячи на руках, чи розповідати про техніку в «кріслі автора». І сплести ранковий клубок думок чи скласти кольорові цеглинки асоціацій теж можна на ранковій зустрічі.
Христина Анатоліївна, класний керівник 1-Б кл., ділиться досвідом проведення ранкового кола за тематикою «Світ техніки». Діти по колу передають мʼяч і називають техніку, яка допомагає людям у будь-якій сфері. За бажанням учень виходить у середину кола, обирає малюнок і розповідає про призначення цього предмета (де використовують і для чого), інші діти можуть доповнити. Обговорюючи зранку тему «Світ природи», діти можуть сісти у коло на килимок, обрати картку, прочитати завдання та дати свою відповідь. Наприклад: яких птахів ти бачив дорогою до школи ,який твій улюблений урок і чому, у які ігри ти любиш грати, що ти вмієш робити краще за все.
Оксана Олексіївна, класний керівник 1-Г кл., пропонує провести вправу "Знайомимось": діти стоять колом, а кожен учень по черзі робить крок у центр, називає своє ім'я і показує певний рух. Всі діти повторюють його ім'я і рух, який він показав.
Якщо ранок, то добрий! На ранковому колі в 2-их класах (кл.кер. Папенко В.М., Величко А.І., Сергійчук О.В.) можна навчитися створювати свій «будинок затишку», спробувати впізнати предмети на дотик, навести кольорові асоціації, потічком передати свої побажання та відчути себе справжніми чарівниками цієї осені, яким під силу все, навіть нові відкриття.
Алла Іванівна, класний керівник 2-Б кл., ділиться досвідом проведення гри «Струмочок», яка налаштовує на вміння працювати з другом, нести відповідальність за безпечне пересування в колективі, бути привітним, доброзичливим. Вітаючи з днем народження, можна коронувати учня в колі, потім однокласники звертаються до іменника з побажанням успіхів у навчанні та спілкуванні. Ранкове коло можна побудувати й на поетичних хвилинках.