
Спільне засідання педради
Київ-Одеса від 02.04.25
Освіта – не експеримент і не полігон для дослідів, а фундамент майбутнього нашої нації! Спільнота освітян одноголосно проти антиконституційних законопроєктів №13120 та 13120/1! Наша позиція чітка та непохитна! Потужна команда фахівців-педагогів висловила її на спільному засіданні педагогічної ради вчителів Ліцею №240 «Соціум» м. Києва та керівників-однодумців Ірина Болгарина (Одеський ліцей «Лідер»), Сашко Гєрєшенко (Одеський економічний ліцей), Natali Grishko (Одеський ліцей №49). Учасники зустрічі були справжніми архітекторами змін: вибудовували поверх за поверхом майбутній ліцей, висловлювалися та пропонували, аргументували та аналізували ризики та наслідки реформ. Що ж нас очікує з прийняттям даних законопроєктів? Відмежування початкової школи від ліцею, зміна наповнюваності класів державного та комунального закладу освіти, збільшення кількісті груп учнів та профілів навчання на рівні профільної середньої освіти, фінансування здобуття повної загальної середньої освіти в комунальних закладах освіти, що не відповідають вимогам законодавства, перспективний план формування мережі комунальних ліцеїв, відбір на конкурсних засадах педпрацівників комунальних ліцеїв – це не весь перелік «інновацій». То чи вдалося нам закласти міцний фундамент та звести стійку архітектурну споруду відповідно до запропонованих змін у законопроєктах?! Звісно ж, ні! Результат був шокуючим, бо ми побудували недосконалу Пізанську вежу, з її похибками та деформаціями! Наш «реформований» ліцей залишився без фундаменту - початкової школи, нахиленим - без необхідної кількості учнів та державного фінансування, без даху - наших вчителів, які змушені будуть обирати собі інше місце роботи. Так це реформа чи ліквідація закладів освіти?! Ми за розвиток, а не за хаотичні реформи під час воєнного стану! Невже завданням уряду було зробити зміни в законодавстві «абияк»? На жаль, це риторичне питання. Ми сподіваємося на здоровий глузд депутатів, адже ми готові боротися за права освітян та дітей! Думка фахівців єдина: відтермінуйте прийняття законопроєктів №13120 та 13120/1 на час воєнного стану та рік після його завершення для того, щоб можна було врахувати статистичні дані кількості дітей! Почуйте нас! Дайте вчителям працювати, а дітям – навчатися!

Київ-Одеса від 02.04.25
Освіта – не експеримент і не полігон для дослідів, а фундамент майбутнього нашої нації! Спільнота освітян одноголосно проти антиконституційних законопроєктів №13120 та 13120/1! Наша позиція чітка та непохитна! Потужна команда фахівців-педагогів висловила її на спільному засіданні педагогічної ради вчителів Ліцею №240 «Соціум» м. Києва та керівників-однодумців Ірина Болгарина (Одеський ліцей «Лідер»), Сашко Гєрєшенко (Одеський економічний ліцей), Natali Grishko (Одеський ліцей №49). Учасники зустрічі були справжніми архітекторами змін: вибудовували поверх за поверхом майбутній ліцей, висловлювалися та пропонували, аргументували та аналізували ризики та наслідки реформ. Що ж нас очікує з прийняттям даних законопроєктів? Відмежування початкової школи від ліцею, зміна наповнюваності класів державного та комунального закладу освіти, збільшення кількісті груп учнів та профілів навчання на рівні профільної середньої освіти, фінансування здобуття повної загальної середньої освіти в комунальних закладах освіти, що не відповідають вимогам законодавства, перспективний план формування мережі комунальних ліцеїв, відбір на конкурсних засадах педпрацівників комунальних ліцеїв – це не весь перелік «інновацій». То чи вдалося нам закласти міцний фундамент та звести стійку архітектурну споруду відповідно до запропонованих змін у законопроєктах?! Звісно ж, ні! Результат був шокуючим, бо ми побудували недосконалу Пізанську вежу, з її похибками та деформаціями! Наш «реформований» ліцей залишився без фундаменту - початкової школи, нахиленим - без необхідної кількості учнів та державного фінансування, без даху - наших вчителів, які змушені будуть обирати собі інше місце роботи. Так це реформа чи ліквідація закладів освіти?! Ми за розвиток, а не за хаотичні реформи під час воєнного стану! Невже завданням уряду було зробити зміни в законодавстві «абияк»? На жаль, це риторичне питання. Ми сподіваємося на здоровий глузд депутатів, адже ми готові боротися за права освітян та дітей! Думка фахівців єдина: відтермінуйте прийняття законопроєктів №13120 та 13120/1 на час воєнного стану та рік після його завершення для того, щоб можна було врахувати статистичні дані кількості дітей! Почуйте нас! Дайте вчителям працювати, а дітям – навчатися!